Analýza komunikace, reklamy, webu a sociálních sítí 
a jejich vlivu na obchodní strategii

Základní prvky analýzy komunikace a reklamy


KOMUNIKACE

Máte logo-manuál a jednotný grafický manuál? Jak "oblékáte" Vaše workshopy? Jak vypadají a vystupují obchodníci a zaměstnanci se vztahem ke klientům? Máte jednotné tiskoviny? Komunikujete dostatečně novinky? 

E-KOMUNIKACE

Jak vypadají Vaše emaily a emaily ostatních zaměstnanců? Máte v CRM dostatečně detailní informace, abyste mohli komunikovat se zákazníky informovaně a efektivně? Používáte remarketing, ideálně zobrazovaný také dle segmentů? 

AKVIZICE

V jakém stavu je Vaše současná akviziční reklama? Jaké jsou Vaše možnosti? Prezentujete se efektivně na veletrzích a konferencích? A co online? A doporučování? A jak získává své nové zákazníky Vaše konkurence

WEB UX,CX / UI,CI 

Jak vidí Váš web Váš zákazník? A jaký z toho má zážitek? A jak ho vidí a jak si ho užívá nový návštěvník (potenciální zákazník)? Našel co hledal? Brouzdá? Čte? Přehrává? Stahuje? Reaguje? Kontaktuje? Měříte to? 

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Jsou sociální sítě provázány s webem a analytickými nástroji? Znáte možnosti a ceny přesně cílené reklamy na sociálních sítích a ve vyhledávačích? 

OBCHODNÍ STRATEGIE

Jaký je přesah současné marketingové a reklamní strategie do obchodní a firemní strategie? Jak současný stav marketingu omezuje naplno realizovat obchodní strategii? 

Mám zájem o bezplatnou konzultaci